Zajímavé články

8. Tipů jak rychle zhubnout za měsíc nebo za týden

Tipy pro rychlé hubnutí

Když chceme zhubnout rychle, tělo nám musí dobře spalovat tuky. Pro rychlé hubnutí je důležité nastartovat svůj proces látkové výměny, metabolismus tak, aby mu spalování šlo co možná nejlépe.
Pomalý metabolismus může mít několik příčin. Například špatné stravovací návyky, kalorická strava, genetické dispozice, poruchy štítné žlázy, případně i časté opakování diet.
Najít důvod, proč někdo hubne pomalu, či dokonce vůbec, není úplně snadné.

Je třeba naučit se vnímat své tělo, a tak vysledovat, co nám prospívá a co ne. Zároveň je také vhodné zkoušet a hledat různé vlastní cesty jak zhubnout. Následně jsou uvedeny tipy na zrychlení metabolismu, jak pomoci spalování tuků.

1Zdravá snídaně: Před snídaní je důležité vypít sklenici vody nebo neslazené minerálky. To nastartuje látkovou výměnu (metabolismus). Nejíst potraviny obsahující jen prázdné kalorie např. bílé pečivo, ale snídat celozrnné.

2Pravidelná a častá strava: Většina lidí řeší svou nespokojenost s tělesnými proporcemi tím, že omezí příjem potravy. To ale není správně! Jíte-li málo, tělo si vše ukládá do zásob. Pokud každou chvíli něco málo sníte, třeba každé 2-3hodiny, organismus nehladoví a není ve stresu, kdy že dostane další příděl, a tak všechno pěkně zpracuje. Netvoří se tak žádné zásoby, ale naopak. Důležitý je také dostatek vlákniny ve stravě, která čistí zažívací trakt a pomáhá odvádět škodlivé látky z těla.

3Cvičení, fyzická zátěž: Zkuste si ráno zacvičit nebo zaběhat. Třeba vstát, vypít trochu zředěného pomerančového stoprocentního džusu a jít si zaběhat.

4Hodně bílkovin: Množství bílkovin obsahuje sojové maso, čočka, hrách nebo fazole. Z živočišných zdrojů jsou to krůtí nebo kuřecí prsa, zvěřina, tuňák, makrela, losos, atd. – to je již lákavější nabídka .. Hodně bílkovin obsahuje také sýr Eidam nebo tvaroh. Orientační poměr rostlinných a živočišných bílkovin v každodenní stravě by měl být 70% rostlinných a 30% živočišných.

5Více svalové hmoty: Funkcí svalů, a především jejich prací se tuky spalují. Cvičením si zpevníte tělo a svaly vám pomohou se zásobami tuku.

6Chodit dříve spát: Usínáte-li po půlnoci, nemá vaše tělo nic z fáze nejkvalitnějšího spánku, které probíhá právě před půlnocí. Důležité je dobře si odpočinout. Tělo se při nadměrné únavě brání tvorbou tukových zásob.

7Zahřívací bylinky: Prospěšné je více pepře, chilli papriček, ale třeba také zázvoru nebo skořice. Jestli Vám tyto bylinky nechutnají, máme pro Vás také řešení. Zahřátí probudí tělo k rychlejšímu spalování tuků.

8Pijte nejen vodu, ale i čaj a občas kávu: Káva i čaj s teinem (zelený, černý, bílý) pomáhají stimulovat centrální nervovou soustavu. Někdo jejich účinků využívá i před sportovní aktivitou, neboť umí povzbudit a zároveň vylepšit spalování tuků kolem  pěti až osmi procenty.

Pokud jste se rozhodli zhubnout snadno, zdravě, bezpečně na základě přírodních zákonů s pomocí přírodních látek a bylinek, tak vám držíme palce

Napište komentář

Hledat