Zajímavé články

Co si myslí většina lidí o podnikání na internetu

Mnoho lidí má velmi mylné představy o tom jak začít a vybudovat malý byznys či živnost na Internetu. Tyto nesprávné představy jsou často výsledkem tlaku, který je na nich vyvinut z různých stran.

Na Internetu často narazíme na podnikatele, kteří nám budou nabízet rychlé a snadné výdělky, jen si musíme zakoupit jejich program, který prý po počátečním nastavení bude fungovat automaticky a vytvářet pro nás stabilní příjem.

Všechny tyto zázračné metody jsou zaměřeny jen na to aby nás přesvědčili o tom, že je opravdu možné rychle a bezpracně zbohatnout a přesto, že většina z nás dobře ví, že všechno toto je jen humbuk a nadsázka, chceme tomu podvědomě věřit, chceme věřit , že se to přihodí právě nám.

Určitě jste se setkali s podobnými tvrzeními jako jsou tyto:

  1.  Váš byznys bude fungovat automaticky
  2. Byznys vám bude produkovat příjem 24 hodin denně 7 dní v týdnu
  3. Žádná zkušenost není požadována
  4. Jednoduchý systém, který vás povede krok za krokem celým procesem
  5. Co potřebujete je, jen kliknout na toto tlačítko a denně kontrolovat vaše bankovní konto

Mnoho podobných prohlášení, které létají po Internetu (Internet hype). Věříme, že stačí, abychom se přihlásili na několik zázračných programů, následně si vybudovali web-stránky s nějakým námětem, vsadili několik inzerátů na tyto stránky a pak jen čekali jak se nám peníze začnou hromadit na našem bankovním účtu.

Jaká je realita podnikání na internetu?

 Bohužel takový scénář je velmi vzdálen od reality podnikání ať už na Internetu nebo při tradičním druhu. Pravdou je, že pokud chceme aby naše podnikání bylo úspěšné, tak musíme na to vynaložit určité úsilí, vášeň a obětovat požadovaný čas. Jinak to prostě nejde.

Proč mají lidé tyto mylné představy o podnikání? Proč věří tým, kteří ím budou tvrdit, že stačí když si zakoupí jejich program a jsou na nejlepší cestě ke finanční nezávislosti? Tito lidé nejsou hloupí a nevzdělaní, věří protože chtějí tomu věřit, věří že mohou zbohatnout aniž by museli na tom pracovat, v celém tomto kolotoči internetového marketingu zapomněli to staré a pravdivé pořekadlo, že „Bez práce nejsou koláče“.

V momentě, kdy lidé podlehnou tomuto marketingovému humbuku a začnou věřit, že to je opravdu vše co potřebují k tomu aby byli úspěšní, tak často skončí s velkou finanční ztrátou. Začnou nakupovat různé produkty, nebo programy, které jim budou tvrdit, že mají zaručený návod jak uspět při podnikání na Internetu. Tyto produkty, programy často nemají žádnou hodnotu pro obecnou veřejnost a nikdy by si je nekoupili v tradičním obchodě a v podstatě jsou úspěšné jen proto, že samotní web podnikavci jejich nakupují za účelem vylepšení metod svého marketingu a jejich následujícího prodávání pro zisk.

V podstatě tyto produkty se drží při životě jen proto, protože samotná marketingová komunita na Internetu je při něm udržuje.

Napište komentář

Hledat