Jak na email marketing – emailing

Pravděpodobně největší výhodou emailového marketingu jsou velmi malé náklady na jeho provoz. Reklama pomocí tiskopisů, v televizi nebo v rádiích je mnohem nákladnější, email vám ušetří čas a peníze a právě toto jsou důvody, proč emailová propagace vašeho eBusinessu, by měla být vaší prioritou.

Další velkou výhodou emailového marketingu je, že vám umožňuje nabízet váš byznys doslova po celém světě, kde existuje klientelu pro váš produkt nebo službu a to po dobu 24 hodin 7 dní v týdnu.

Jak si vybudovat vlastní seznam příjemců tzv. „Emal list“?

Kvalitní emailové seznamy se staly žádaným produktem, pro internetových podnikatelů, kteří jsou ochotni za ně dobře zaplatit a tím se samozřejmě staly přitažlivými a lákavými pro různých spekulanty, kteří si chtějí na tomto přivydělat a kteří se často nezastaví před ničím při budování email seznamů na prodej . Používají různé podvodné způsoby, jak je například inzerování práce která vůbec neexistuje, zda prodej populárního produktu za velmi výhodnou cenu, jen aby získali co nejvíc email adres a takový seznam pak nabídnou k prodeji zájemcům, kteří chtějí poctivě reklamovat vlastní produkt pomocí emailu.

Tito ovšem nevědí, že zakoupili seznam, který byl sestaven takovým způsobem a jejich šance na úspěch je velmi malá. Statistiky ukazují, že pozitivní reakce při takovém zakoupeném seznamu je okolo 1%, tedy na 100 zaslaných emailů dostanete jen 1 příznivou odpověď. Toto je v kontrastu s 20% úspěšnosti při emailových seznamech, které byly sestaveny s fokus na ty skupiny lidí, které prokázaly určitou formu zájmu o specifické téma, službu nebo produkt, tedy při kvalitních seznamech. V podstatě jde o to, že pokud např. prodáváme rybářské potřeby, tak se budeme snažit získat nebo si vybudovat emailový seznam těch lidí, kteří jsou nějakým způsobem spojeni s rybolovem.

Email spam.

Email spamování se stalo epidemií a většina lidí se brání této formě pomocí různých blokovacích softwarů a proto vaše šance na úspěch bude mnohem lepší, pokud cílem vaší emailové kampaně bude určitá specifická skupina jako obecná skupina zákazníků.

Nepoužívejte HTML, obrázky nebo dokonce videa ve svém emailu pokud najisto nevíte, že příjemce je důsledně s vámi seznámen, a že vám plně důvěřuje. V této době, kdy se zabezpečení osobních údajů stalo prioritou pro každého a indentity theft (zpronevěra osobních údajů) je velkým a reálných strašákem po celém světě, bude takový email okamžitě blokován softwarem a následně vymazán. Vlastní emailový seznam, zaměřený na určitou skupinu lidí, je nejlepší cesta k propagaci