Jak na správné posilování břišních svalů

Bříško je u mužů, ale i žen ten největší problém protože se tam ukládá nejvíce tuků. Konkrétně ženy mají nejproblematičtější část boky, hýždě, břicho a stehna. Kdepak to muži mají obvykle velké břicho, ale zbylou část těla přiměřenou k postavě.

Shodit bříško patří k těžším úkolům protože nestačí posilovat jen horní, ale i spodní část pod bříškem. Nyní si řekneme dva cviky, které na břicho nejčastěji zabírají.

Přineste si podložku, lehněte si na ni a nohy si o něco zaklesněte nebo poproste svého kamaráda či kamarádku aby vám jejich podrželi.

Jak na správné sklapovačky?

Dejte ruce za hlavu a táhněte své lokty ke kolenům. Jinak řečeno jsou to sklapovačky, které se dají dělat různými způsoby. Mnoho lidí si však myslí, že jen za pomoci sklapovaček je možné docílit cihličky. Bohužel to tak není. Aby byla svalnatá hlavně spodní část bříška je nutné provádět následující cviky. Tento cvik je náročný a proto je důležité aby byl proveden správně. Opět si přineste podložku, lehněte si a ruce dejte podél těla.

Spojte obě nohy a zvedejte jejich nahoru přičemž se snažte aby nohy byly vyrovnané. Zpočátku se snažte dát těchto cviků ze začátku jen pár. Po cvičení budete cítit na břišních svalech stahování. To je správné, tehdy vaše svaly pracují a zbavovat tuků se budou tehdy, pokud cviky budete provádět pravidelně.