Zajímavé články

Jak připravit chutný a dietní těstovinový salát

Vařit dietně může vypadat jako velký problém, ale když do toho člověk trošku spadne, tak zjistí, že to vlastně vůbec takový problém není. Pokud tedy člověk nedrží nějakou velmi striktní dietu, kdy si musí všechno velmi poctivě hlídat.

Pokud však držíme dietu tím stylem, že se snažíme jíst zdravě a pravidelně, což je samozřejmě nejúčinnější cesta, tak to zase až tak striktní být nemusí. A vlastně se dá říci, že můžete vařit běžná jídla, na která jste zvyklí, jen s tím, že si je samozřejmě trošku poupravíte.

Je jasné, že základ bude snížení tuků v jídle, snížení cukrů, naopak zvýšení příjmu ovoce a zeleniny, vlákniny, která je právě ve zmíněné zelenině, mase, ovesných vločkách, celozrnném pečivu, semínkách a tak dále. Zkrátka nad každým jídlem je potřeba se trošku zamyslet a zkusit si jej upravit do té lepší – dietnější podoby.

Jak připravit dietní těstovinový salát

Například když si vezeme takový těstovinový salát. Na první pohled to může vypadat jako dietní jídlo, pokud do něj dáváme vaječné těstoviny a majonézu, tak rozhodně dietní není. Proto je dobré vynechat majonézu a zvolit bílý jogurt, nakrájet si do něj spoustu zeleniny, přidat třeba tuňáka, osolit jen trošku a úplně ideální bude, když místo vaječných těstovin zvolíte těstoviny celozrnné.

Pak už se bude moci tento salát považovat za dietní, samozřejmě ale, že jej nemůžete sníst plnou místu na posezení, jelikož těstoviny samy o sobě dietní rozhodně nejsou a to platí i o těch celozrnných.

Napište komentář

Hledat