Zajímavé články

SEO optimalizace webu – vliv SEO na marketing vašeho webu

Co je vlastně SEO?

SEO -Search Engine Optimization je proces při kterém jsou web-stránky optimalizované takovým způsobem aby dosáhli co nejvyšší postavení ve výsledcích hledání pomocí klíčových slov. Nejčastěji používané internetové vyhledávače na tento úkol jsou Google, Yahoo, Bing, Ask …

SEM – Search Engine Marketing je proces Webmarketingu pomocí internetových vyhledávačů jako jsouGoogle, Yahoo, Bing ….SEO, nebo SEM může mít velmi závažný vliv na úspěch nebo neúspěch vašeho eBusinessu. Je dokázáno, že až 85% uživatelů internetu používá vyhledávače pro nalezení zboží, služby nebo při výzkumu na Internetu. Problém pro mnohé, ať už mluvíme o osobách nebo firmách je, vytřídění informací a oddělení zrn od plev.

Jak pracují internetové vyhledávače? Algoritmy jako je např. googlebot prohlížejí všechna data na vašich web-stránkách, které pak následně TRED a vyberou z nich některé údaje které pak uloží do svého zásobníku tzv. Cache, stránky jsou tedy „cached“. Internetový uživatel při vyhledávání zadá klíčová slova do vyhledávače následkem čehož vyhledávač sáhne do zásobníku a zobrazí ty web-stránky, které by měly mít nejblíže k zadané tématu a rozhodne o tom jak vysoko se umístí vaše stránka ve výsledcích vyhledávání.

Čím se vaše stránka umístí výše v tomto vyhledávání, tím větší šance že vám ji někdo i navštíví a proto optimalizace web-stránek je velmi žádoucí pro každého vlastníka web-stránek. Optimalizace webové stránky tedy vyžaduje učinit taková opatření, aby vyhledávače zveřejňovaly vaši web-stránku na co nejlepší pozic ve svém výsledném výběru.

Jak si zvolit klíčová slova?

První krok při optimalizací vaší web-stránky by mělo být to, že se ujistíte zda používáte správná klíčová slova. Klíčová slova hrají v procesu SEO velmi důležitou roli. Začněte tak, že si sestavíte seznam nejdůležitějších klíčových slov, které souvisí s vaší web-stránkou a její tématikou a zahrňte je do textu na stránce co nejvíc, ale takovým způsobem aby plynule splývaly s obsahem a nevytvářely pocit neohrabanosti a nútenosti. Umístěte vybraná klíčová slova iv nadpisech jednotlivých článků a při popisování vašich obrázků v meta tagů. Jelikož meta tagy se na vaší web-stránce nezobrazí, můžete do nich zahrnout i soubor vašich klíčových slov.

Výkonnost vašich klíčových slov:

Je velmi důležité vědět jak vaše klíčová slova plní svou zadaný úkol, tedy jako přitahují návštěvníků na vaše web-stránky. Pořiďte si software, který bude analyzovat provoz vašich web-stránek, resp. si můžete vytvořit účet s Google Webmaster Tools.Vaše statistiky vám řeknou, která klíčová slova jsou účinné a které nepracují velmi ve váš prospěch.

 

Chybný krok # 1.
Mnoho firem věří, že efektivní SEM může být učiněno takříkajíc „doma na koleně“ co je po většině nepravda. Pokud firma nemá podstatné finanční a personální prostředky na efektivitě SEM, tak výsledek jejich snažení bude obvykle neuspokojivý a nedostatečný. Firmy mají obvykle nedostatečné znalosti a znalosti v takové oblasti jako je použití klíčových slov, meta tags, popis web-stránek a často vůbec neuvažují o tom aby předali své web-stránky web-direktoráty jako jsou Yahoo, Looksmart ….. další chybu je, že mnoho firem zadá tento úkol IT departementu, který má za pracovní povinnost udržovat web-stránky v náležitém pořádku a ten většinou nemá mnoho volného času na provedení důsledné práce v oblasti SEM.

Chybný krok # 2.
Předpoklad, že pokud je firemní web-stránka zobrazena někde ve vyhledávači, tak nakonec tato přinese provoz na web-stránky firmy. Toto je velmi závažná chyba, protože většina lidí si jen zřídka prohlédne výsledky svého hledání, které se ukáží na nižší straně jako je třetí. Povětšinou si prohlédneme první tři stránky s výsledky a pak zkusíme jiná klíčová slova.

Chybný krok # 3.
Další chybou je přílišná snaha optimalizovat pro váš specifický produkt nebo URL. Lepší cestou je inzerovat váš produkt nebo URL tradičním způsobem v médiích, takže lidé budou přímo vědět jakou URL zadat.

Chybný krok # 4.
Je ten, že SEM nepřinese stejný úspěch jako jiné tradiční způsoby marketingu (TV, radio, noviny ….). Je prokázáno, že správně provedena SEM je stejně efektivní a dokonce levnější než ty tradiční formy. SEM musí být zaměřena na ty lidi, kteří aktivně vyhledávají patřičnou informaci.

Chybný krok # 5.
Je takový, který dává přednost použití standardních softwaru na SEM. Tento software zašle vaši firemní web-stránku stovkám až tisícům dalších web-portálů s použitím standardních souborů klíčových slov. Najit správné klíčová slova a soubory těchto slov, které jsou přiměřené pro patřičnou firmu sebere ohromné ​​množství času a úsilí a nemůže být nahrazeno standardním balíčkem.

Napište komentář

Hledat