10 kroků – Jak vybudovat a vytvořit efektivní a účelné webové stránky?

  1. Připravte si plán pro vaše web-stránky do kterého se dají snadno zahrnout marketingové koncepty a strategie. Pokud plánujete založit svoji marketingovou kampaň na určité téma, tak vaše web-stránky by měly toto téma také zahrnovat.
  2. Vyhýbejte se predimezovaniu vašich web-stránek různými GIF obrázky, videi, plug-ins a jinou grafikou.
  3. Mějte na zřeteli rychlost s jakou se stránka naloží na počítač vašeho návštěvníkům. Pokud je web-stránka příliš komplikovaná a vezme více než 20 sekund na plně zobrazení pak jste na dobré cestě ztratit zájem vašeho návštěvníkům.
  4. Nekomplikujte věci příliš. Vybudujte stránky tak, aby se daly snadno navigovat standardním způsobem, který je zažitý. Navigace celého portálu by měla být na vrcholu web-stránek v horizontální formě a lokálnímu navigace jednotlivých stránek by měla být svislá na levé straně. Vyvarujte se horizontálnímu skrolování!
  5. Vyvarujte se složité orientace přes vaši navigaci. Návštěvníkům by se měl dostat na jeho cílovou web-stránku pomocí jednoho max. dvou kliknutí a ne klikat přes množství položek ve vašem menu.
  6. Pište tak, aby paragrafy byly krátké 3-4 věty na bílém podkladu s patřičnými linkami. Vyhněte se uvedení plné informace, nasměrujte vašeho zákazníka tak aby se s vámi zkontaktoval pomocí emailu, telefonu apod.
  7. Važte si vlastní zákazníky a žádejte o jejich souhlas, pokud chcete pokračovat ve vaší marketingové kampani. Tímto způsobem si budete budovat dlouhodobý vztah se svými zákazníky resp. návštěvníkům vašich web-stránek. Zahrňte do své kampaně i informace, které budou mít specifickou hodnotu pro vašich zákazníků.
  8. SEO -Search Engine Optimization, je důležitá část budování vašich web-stránek a jejich marketingu. Prohlédněte si tento článek pro bližší informace na SEO a SEM.
  9. Pravidelně kontrolujte své záznamy a anlýzu provozu na vašich web-stránkách, odkud se náštevníci k vám dostávají apod. Z výsledků těchto záznamů pracujte na vylepšení vašich web-stránek.
  10. Vybudovat stránky, které jsou snadno přístupné pro návštěvníků z celého světa je další důležitou součástí vaší strategie. Pokud máte web-stránky ve světových jazycích tak se vyvarujte výrazů, které jsou nářeční, protože tyto nemusí být srozumitelné jiným. Toto je velmi důležité při anglických stránkách kdy výraz běžně používaný někde v Austrálii nemusí být srozumitelný v Kanadě nebo USA.
Číst více:  Amazon partnerský program, recenze a zkušenosti, prodeje

Read More

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *